28 Mayıs 2013 Salı

Ayri Eve Cikisim ve Zor Anlar

    Evet dogru okudunuz sahibem istedigi icin ayri eve ciktim.Bu sayede daha kolay seans yapabilecek istedgi
zaman  hizmetinde bulunabilecektim...
    Ayri eve cikma dusuncem aslinda cok onceden beri wardi ama sahibemin olmasi ve bunu onunda istemesi uzerine artik kararimi vermistim ayri eve oyle yada boyle cikicaktim. Sonunda bir sebebten dolayi bir bahane oldu ve ayri ev aramaya basladim. Basta ben bile inanamiyordum bunu yaptigima eee emir demiri gercekten kesiyormus :) sonunda aradigim evi bulmustum ve cikmak icinde sabirsizlaniyordum. Sonunda sahibemin emrinde ve istedigi zaman hizmetinde bulunucaktim kimsede bize karisamiycakti. Yada bunu sapiklik olarak goren gerizekalilar bunu bilmiycekti . Olaylar cok hizli gelisti ve evi bulduktan sonra ilk gosterdigim kisi sahibem oldu iyi begendi kucuk kutu gibi bir yerdi ki hala oyle (hala ayni evde yasiyorum) ve tanismam tamamen bitince butun islerim bitince sahibem e soz verdigim gibi ona kahve ismarlamak icin evime tesrif etmesini istedim. Kendiside sagolsun beni kirmadi ve geldi eve ilk yaptigim her zaman oldugu gibi onunde 4 ayak olmak ``hos geldiginiz efendim`` demekti. Iceri gecip oturudugunda ise ayakkabilarini ozenle cikartmak ve izin verirse onlari koklayip yalamakti.
    Emri uzerine kahvesini yapmaya basladim efendimin.Ki ilk kez yaptigimida belirtmek isterim. Kahvesini verdikten sonra emrini beklemek uzere ayaklarinin dibinde beklemeye basladim. Emri ve istegi uzerine falina bakicaktim ; baktimda ve hosnut kaldi artik seans zamani yaklasiyordu hissediyordum bunu.
    Bekledigim emri geldi ``soyun kopek!`` hemen uzerimi cikartip tamamen onunde 4 ayakta beklmeye basladim. Coraplarini cikartip ayaklarini koklamami istedi ve tabiki ikiletmeden emrini yerine getirdim. O ayaklari opmek yalamayi o kadar cok istiordum ki size anlatamam ama sahibem emretmeden hicbirini yalamazdim koklamakla yetinicektim. Hala ayaklarini super guzellikte olan sahibemin ayaklarini koklarken kendimden gecmis gozlerime kapamis buldum kendimi emrini verdiginde sonunda istedigime kavusarak ayaklarini opmeye basladim. Bunu yasamayanlar bilemez emin olun ki mukemmel otesiydi. Inanin sabaha kadar opsem doyamazdim. Yalamami emrettiginde kendimi tam bir kopek gibi hissetmeye basladigimi da farkinda wardim. O olanganustu guzellikteki 38 numara olan ayaklarini yalamaya basladim sahibemin. O nasil bir zevkti nasil bir mutluluktu anlatamam size. ``Yeter!`` demesi uzerine istemeyerekte olsa durmak zorunda kaldim aldigim haz tam yarida kesilmisti. Sirtimi donmemi emterttiginde kirbaclarin gelicegini biliyordum. Dondum ve gene 4 ayaktayken hic bir sekilde beklemedigim bisi oldu sahibem ``tanga varmi evde`` dedi ``ewt efendim war`` dememin ardindan ``giy ve gel`` dedi. Giyip geldigimde ``arkani don dedi hmm yakismis sana kopek aferim bundan sonra istedigim zaman bunlari giyip oyle gidiceksin ise`` dedi.
    Zamani biraz geri saralim....
    Ailemle kaldigim zamalarda ayrilmama cok yakin sahibeme bir emi olup olmadigini sordugumda sabah ``tangani giy ve oyle ise git`` demisti. Ayaklarimada kirmizi oje surucektim malesef surememistim malum evde tek degildim bunun uzerine sadece tangami giyerek ise gittim...
    Ilk defa tanga giymistim ve tamda kalcamin arasina giriyordu inanilmaz rahatsiz edici bir durum birisi gorsem sonum olurdu is yerinde adim ya gay e cikar yada diger bir ton agir hakaretler duyabilirdim. Tek yapabildigim ise pantolonu olabildiginde belimde tutmak ve bol giydigim halde belli olmamasi icin dua etmekti..
    Is yerine geldigimde gene dua etmeye basladim adimlarim kucuk ve sanki etek giymis de etegin acilmamasi icin ugrasan bir kiz gibi yavas yavas adim atiyordum ve basamaklari tek tek cikmak zorunda kalmistim. Kis olmasi birazda avantajimdi cunku ustumde bol polarla arkami kapatabiliyordum en azindan yada kapattigimi saniyordum.
     Ise basladigimda zaten rengim benzim atmisti her sigara icmeye ciktigimda arkamida bir yandan kontrol ediyordum :) malum zor ve herkesin gozu onunde kimsenin gormesini istemediginiz bur durumu dusunun....
    Sahibem onu giydigime dair (tangayi) fotografla kanitlamami istemisti mail atmam gerekiyordu. Aksam eve girer girmez hem tangadan kurtulmak hemde gorevimi yapmak istiyordum.
    Eve girince fotografimi cekip mail olarak sahibeme gonderme emrini gerceklestirmistim.



5 yorum:

  1. Harikaymis. Tanışmak isterdim seninke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler ancak adınız veya ismnizi göremediğim için hitap edemiyorum size

      Sil
  2. İnsanın başına gelmeden ne kadar rahatsızlık verici bir durum olduğunu bilemez. Hem sadakatle o emri yerine getirir insan, hem de ara sıra saçma bulur ama yine de yapar. Ama bu yazılanlardan sonra Sahibenizin kölelerle sizi tanımadan önce tanıştığını ve tecrübeli olduğunu düşünüyorum. Keşke Hanımefendinin hikayesini de dinleyebilmek mümkün olsaymış. Ama şimdiye kadarıyla sizi dinlemek de o kadar keyif verici. Emeğinize teşekkürler.

    YanıtlaSil