17 Mayıs 2013 Cuma

Sahibem İle İkinci Buluşma

    Benim tekrar SAHİBEM ile görüşmek istemem ve sadece ayaklarının altında olmamı istemesi üzerine yeniden  görüştük. Tabi ben ailemle yaşadığım için ikinci buluşmamız gerekli koşulların olmaması üzerine dışarı da gerçekleşti.
    Tabi SAHİBEMİN lifestyle bir sahibe olduğu için hem sevinçli hemde mutluydum çünkü konuştuğum bütün hemen her sahibe yada sahibeyim diyenler durmadan para yada başka bir şeyler istiyordu yani kısacası menfaatlerini düşünüyorlardı...

Buluşma Günü 
    Yine ilk buluştuğıumuz yerde karşıladıım. Emrettiği gibi istediği yere doğru yola çıktık. Sahibem "seni gezmeye götürüyorum köpek kıymetini bil" diyerek ankarada herkesin bildiği ve köpeklerini gezdirmek için götürdüğü parka beni götürdü. İlk başta anlam veremesem de daha sonra sahibeme ait köpek olduğumu hatırladım (Hav Hav Hav).
    Herkesin içinden geçerek ve benide belli belirsiz çekiştirerek (köpek gibi) kimsenin olmadığı bir yere götürdü . Artık hayallerime ulaşmam için bir adım daha atmış oldum. Bu sahibem için küçük bir adım olsa da benim için büyük bir adımdı.
    Benim ayakalrını yalamam istediğimi söylemem üzerine aramızdakı konuşma şu şekilde gelişti.
-(Sahibem) : Ayaklarimi yalamak istiyormusun it
-(Ben) : Icimdeki kopeklige boyun egerek basimi sallayarak Evet Efendim dedim.

Ancak sahibem daha cok yalvarmam  gerektigini soyledi.Hak etmeliydim.Dusundum ne diyebilirim  diye ilk kopeklik kolelik deneyimimdi ne diyecegimi nereden basliyacagimi bilemiyordum en sonunda.Hayatimda hic kimseye yalvarmamistim helede bir kiza nasil yapicaktim...

-(Ben) : Efendim lutfen ayaklarinizi opmeme izin verin  dedim ama  hem korku hem heyecandan kekelemistim.

-(Sahibem) : Boylemi yalvariyorsun salak. Daha nasil yalvaricagini bilmiyorsun ve ayaklarimi yalamak opmek mi istiyorsun?!

-(Ben) : Nolur affedin beni efendim. Yalvariyorum ilk kez yasiyorum bunu.

Daha sonra Sahibem lutfederek ``cizmelerimi op kopek`` dedi.
Hem sevindim bu durumda hem de sasirdim  cekinmem ise ayri mevzu..Cunku ilk defa bir bayan emir alip kosulsuzca itaat ediyordum.Bir anda kendimi sahibemin cizmelerine bakarak buldum ve icimdeki kopeklik duygularina esir olarak istem disi sahibemin emrine itaat ettim.

Sahıbem cızmelerını cıkartmamı emrettı.Heycandan elim ayagima dolasmisti. Cizmesini cikaramadigim icin ``beceriksiz kopek`` dedi. En sonunda cikartmayi basarmistim cizmesini. Coraplarinida cikartarak ``simdi yala it`` dedi sahibem, Bunun uzerine yerde 4 ayak olark ayaklarini ilk once kokladim ve sonra opmeye basladim yavas yavas ve sonra da yalamaya basladim soguk kis gununde aldigim en guzel hediye buydu ve inanin bana hayatimdaki en guzel kokan ayaklardi  tadi emin olun muhtesemdi koklamaya insan doyamiyordu. Emin olun hic abartma yok ve abarttigimida zannetmeyin o gun orda olsaniz o guzel ayaklari koklasaniz muptelasi olurdunuz:)
devami gelicek...
paspas murat(gokhan)

7 yorum:

  1. Daha ikinci mesajda paylaşım fotoğrafları görünce, bu mesajınızda paradan bahsedeceksiniz sanmıştım ama maddi bir menfaat beklemeden, içinden gelen doğal istekle size hükmeden bir Sahibeniz olduğunu okuduğumda çok mutlu oldum. Yaşadığınız heyecanı da çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yorumlarınızı şimdi gördüm ve tek tek okuyarak yayınladım. malesef sildiğim bazı yorumlarda olabiliyor. güzel görüşleriniz için teşekkür ederim. amacım bdsm ve köle-sahibeliğin nasıl bir şey olduğunu anlatmak ve öğrenmek isteyenlere en çok yardımı verebilmek

      Sil
  2. Ankara da bunu yasayabilecen bir insanla ilk defa bu kadar yakınım sanırım nadir şanslı adamlardan olduğunu düşünüyorum keşke bu kadar gizli kalmak zorunda olmasak

    YanıtlaSil
  3. Aslında bazı şeyler gizliyken güzel değil midir? bunu birazda güzel ve özel kılan sahibenin karşısında herşeyi bizzat yaşamak ve istediğin kişinin seni her şeyinle bilmesi.

    YanıtlaSil
  4. Sanırım bir sonra ki emri beklemek en zevk veren ve heyecanı doruğa çıkaran
    Ankara da bunları doyasıya yaşamak sana bahsedilen bir lütuf bence
    Benim gibiler ise sizin yazdiklarinizla böyle bir zevkini yaşandığını bilerek devam ediyor hayatına
    Bi önce ki yazımda yazdığım sanırım yanlış anlaşıldı elbette gizli yaşanacak ama benim bahsettigim gizlenecegiz diye belki de neler kaciriyoruz
    Bu sans hayatımı ortalamama rağmen henüz kapımı çalmadi
    Bundan sonra çalar mı
    Umutsuzum

    YanıtlaSil
  5. ewt bunu yaşamak güzel bir duygu ve bu duyguyu yaşamak da güzel belkide dediğiniz gibi lutuftur kım bilir

    YanıtlaSil
  6. Lütfa ermek dileği ile :)

    YanıtlaSil