1 Temmuz 2013 Pazartesi

Kadın Efendi ' 'nin İsteği Üzerine Bir Paylaşım

Benim düşüncelerimle Köle ;

    Her şeyden önce bunu benimsemeli bir insan. Ya köledir yada köleliği yaşamak istiyordur. yada nefret ediyordur.
    Daha önceki paylaşımlarım da bahsetmiştim. Kölelik duygusunun nereden geldiğinden ve neden köle olmaktan erkeklerin korktuğundan yada karşı çıkıldığından. Bu paylaşımda biraz daha derine inerek yeri geldiğinde karşılaştırma yaparak elimden geldiğince anlatmya çalacağım...

    İlk olarak kendimi örnek vermek istiyorum sizlere ;

   Ben normalde sadece ama sadece karşı cinsime ilgi duyan ve ne itaat neden emir almaktna hoşlanan biriydim taa ki köle olana kadar...
   Kimisi buna merak der kimisi buna sapkınlık umrumda değil benim ruhumda da sizin ruhunuzdada (kadın içinde erkek içinde söylüyorum) mutlaka var tek fark sizin bastırmaya çalıştığınız benim ise yaşamaya cesaret ettiğimdir. Sizler düşünürken ben yaşıyorum ve bunu yani itaat etmekyi ve emir almaya tabiri caizse bayılıyorum.
    Kölelik benim için bir yaşam biçimi ve yaşam sanatı. Buda nerden çıktı diyebilirsiniz hatta kızabilirsiniz gerçek budur benim için. Neden yaşam biçimi anladığım ve yaşadığım kadarıyla kendi düşüncem şudur ; Her şeye sahip olabilirsin mutlusundur , paran vardır vs vs.. Peki ya isteklerini yaşayamıyorsan? İşte çekişki burada Her zaman istediklerimi yaşadım ve o kadar çok olay geçtiki başımdan Tek bir insan beni eline aldı. Her istediğini itiraz edemeden etmeden yaptım bunun zevkine vardım ve yaşamaya devam ettim şimdi olsa yapar mıydım ? 1 Kere olsun duraksamadan ve düşünmeden ... Bunu yaşayan bilir bir kere aldıysan bu hazzı ve tadı bırakmazsın bırakamazsın.

Aslında köleliği acizlik güçsüzlük olarak görenlere acıyorum şuanda bende bilmiyorum belkide bu yaşanmadan anlatılamayan bişi illaki yaşamak lazım. Ancak öyle anlatılır birşey değil. Eminim efendiğikte öyledir ? Kadın Efendi den bende bu konuda cvp bekiyorum ;)
                                                                                                                By Paspas Murat



Translate By Google

Slave of my thoughts;

    First of all, it should adopt a human being. Or wants to live in slavery or slave. or hates.
    I mentioned in an earlier paylaşımlarım. Feared men in the sense of being the origin of slavery or the slave is advised against, and why. It goes deep into a bit more when it is shared by comparison anlatmya going to play as best I can ...

    First, I would like to give you an example;

   I normally just cause, but only to obey orders against cinsime almaktna who are interested in and what he was already a slave until I was one who likes to ...
   Some are wondering if it heresy to say some of them do not care about my soul or your ruhunuzdada (men in women in the telling), there is always the only difference is that you are trying to print my experience when I ventured. I'm thinking of you, and that it does is to obey and love to take orders, so to speak.
    Slavery was a way of life for me, and the art of living. Where did the Buddha say this is even true for me to get angry. Why live a way of life, and as far as I understand it is their opinion, you can have everything you're happy, money etc etc. .. There are But what yaşayamıyorsan requests? Here's what I want when I've had it here çekişki event so much that they pass away, and he took me to a single person. I did before I came to taste it before it could appeal to whatever you want, and continue to have, though I would I do it now? 1 Time hesitation and without thinking about whether ... If you had the pleasure of living in it, and the taste will not leave once you know you can not leave.

In fact, I now feel sorry for those who do not know the weakness of slavery, perhaps this weakness can not be expressed without dont necessarily have to live. However it is not something explained. I'm sure it is efendiğikte? Cvp about it ;) I bekiyorum women from Master










1 yorum: