30 Haziran 2020 Salı

Dişi Köle Lena İle Biraz Soru Cevap

NOT: Burada yazılan yada yapılan soru-cevaplarda gerçek kişiler kullanılmıştır. Bazı bilgiler bende gizli kalmak şartıyla kabul edilmiş ve gerçekleştirilmiştir. Gerektiği takdir de söyleşi yapan kişiden izin alınarak görüştüğüm sosyal medya paylaşılabilir. 

Sanırım başlık dikkat çekicidir. Bahsettiğim Dişi köle olan arkdaşım Lena. Biraz sohbet ettik birazda soru cevap yaptık. Kendiside bu güzel sohbet ve soru-cevapları sizinle paylaşmama izin verdi. İzni için kendisine teşekkürü borç biliyorum. Bunlara geçmeden önce; hemen hemen Türkiye'de dişi köle olmadığını yada olanın da tek tük olduğunu biliyordur. Bilmeyenler varsa öğrenmiş oldular. Dişi köleleri görememe nedenimiz şahsi fikrim olarak ya çekinmeleri yada gerçekten olmamaları. Aslına bu yazı bazı sahibeler hakkında ve onları baya kızdıracak bir yazı olacaktı. Ancak sırasını değiştirmeyi daha uygun buldum.  Şimdi sohbetimize dönelim. 
** Lena köle olduğunu kaç yaşında ve nasıl fark ettin?

-- Aslında bu çocukluktan beri vardı. Mesela ayakları çok seviyordum. 17 yaşında bir kız arkadaşım beni ikna etti ve ilk defa o gün köle oldum.

** Bdsm senin ne anlama geliyor? Ne ifade ediyor?

-- Bdsm saygı ve itaati ifade ediyor. Yani şöyle; bir köleye sahibin üstün olduğunu göstermesi, ceza vermesi gibi.

** Sahip mi senin için daha cazip geliyor yoksa sahibe mi ?

-- Sahip. Çünkü hemcinslerim çok sert olamıyor.

**Bir sahip de aradığın özellikler nedir?

-- Kölesine karşı seansda sert, seans dışında çok nazik olmalı.

** Köle olarak herşeye açıkmısın yoksa asla olmaz dediklerin var mı ?

-- Tek scat sadece onu yapamam.

** Bunu sahibelerede sordum sana da  sormak istiyorum. " Sahibe / sahip mi kölesini seçer. Köle mi Sahip / Sahibesini seçer? "

-- Sahip / Sahibe seçer. Ama gerçek Sahip / Sahibe olacak.

** En çok sevdiğin uygulamalar nelerdir?

-- Ayak fetişi, pissing, rimming.

** Bana göre 3 çeşit köle vardır. "Köle, Fetiş, İtaatkar " Sen hangisi olarak görüyorsun kendini?

--Fetiş

** Sahibinin seni paylaşması veya paylaşmak istemesini nasıl karşılarsın?

--Kabul ederdim. Zoru severim :) .

** Kendinden kısaca bahseder misin Lena.

--21 Yaşındayım. Boyum 1.70 Kilom 55. Saç rengim mavi ve açık pembe. Genelde her sabah koşu yaparım.

** Hobi ve fobilerin nelerdir?

-- Hobim evde yemek yapmak. İyi geliyor bana.
-- Fobi ise böcekler. 

** Travesti yada sizin tabirinizle Shemale sahibeler hakkında düşüncen nedir?

-- 1 kere öyle sahibem oldu. Onlar ne bileyim biraz daha sert olabiliyor. Hatta hala görüşürüz kendisiyle. Biraz değişik ama onunla çok mutlu olmuştum.

** Bu güne kadar unutmadığın bir anın var mı? Bizimle paylaşır mısın?

-- Tabiki anlatayım. Bir keresinde bir sahibe ile buluşmuştum. Bana zorla scat yapmıştı o günden sonra  zaten nefret ettim.

** Bir fobinde scat diyebiliriz herhalde?

-- Evet pek sevmiyorum da.

** Sahibinin seni kölelik yaparken fotoğraf yada video çekmesine izin verir misin? Hoşuna gider mi?

-- Bazen çeken oluyor. Ben pek sevmiyorum o halde çekilmekten.

** Hiç sahibe olmayı düşünün mü?  Yaptın mı ?

-- Yaptım daha önce ama kölelik kadar haz alamadım.  Adam çok tecrübeliydi 5 Yıldır köleymiş

** Finansal ( prodomme ) sahibeler hakkında ne düşünüyorsun ?

-- Bence onlar gerçek sahip / sahibe değiller. Tamam para al da her şey içinde istenmez ki.

** Peki yaşadığın ülke ile Türkiye'deki sahip / sahibeleri karşılaştırırsan arada ki farklar nelerdir?

-- Fark şudur; Türk sahibeler paraya çok düşkün. Zevke değil gibi yani.

** Türkiye'deki köleler hakkında ne düşünüyorsun ?

-- Türkiye'deki köleler şunu yanlış yapıyor; kölelik tek para ile olmaz. Çoğu bazı şeyleri bilmiyor bile.

** Türkiye'den sana sahibelik yada kölelik için teklif geldi mi ?

-- Kölelik için çok teklif geldi. Sahibelik için 1 yada 2 teklif geldi. 

Bu söyleşi için Lena'ya buradan teşekkür ediyorum.

paspas murat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder