15 Mayıs 2021 Cumartesi

Yeni Blog Ve İnternet Sitesi İle İlgili Bilgilendirme

Yazılarımın içinde "Köleliğin ve Sahibeliğin Yalanları" ve buna bağlı 3 yazım vardı.

Yazılarımı okuyanlar az çok beni tanımıştır. Sahibeliği ve köleliği elimden geldiğince yazmaya anlatmaya çalıştım.

Bununla birlikte yeni bir blogda ve internet sitesinde yazılarıma devam edeceğim. Her şey tamamlandığında site adresini ve yeni blog linkini buradan paylaşacağım. 

100'ü geçkin yazım olduğu için malesef bu yazıları taşımak yeniden bir blog hazırlamak zaman alan bir süreç. Bunun haricinde yazılarıma da devam ediyorum. Paylaşım yapmasam da zaman buldukça yazıyorum yeni blog da paylaşmak için.

Bunun dışında başka sitelerle görüşmelerimde var. Blogumda en iyisini size sunmak istiyorum. Bunun içinde başka sitelerdeki yazıları alabilmek ve burada paylaşmak için. Tabiki kendi düşünce ve yazılarıma da devam edeceğim. 

paspas murat 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder